Dublin, 2019. július 7.


Tegnap este érkeztem meg Dublinba.
Óriási izgalom volt bennem, mivel Írország és fővárosa, Dublin régóta a „bakancslistás” terveim közt szerepelt.
A szállásom a város délnyugati részén van. Kellemes, kertvárosi környezet. kb. 25 perc alatt érek be busszal a belvárosba. A szállásadóim, Theresa és Patrick nagyon kedvesek. Hatvanas ír házaspár, rendszeresen adnak ki szobákat diákoknak.
Ma egész nap a várost jártam Hopp on hopp off városnéző busszal, és gyalog. Igyekeztem nagyjából feltérképezni a látnivalókat és tájékozódni a városban, amely két hétig az otthonom lesz. Óriási élmény volt: Dublin nyüzsgő, elbűvölő város. Nem nyomasztóan nagy, mindenhol gyönyörű épületek, terek és rengeteg szobor. Eltévedni nem nagyon lehet. A Liffey folyó két részre osztja a várost; a belváros a déli oldalon van, a távolságok nem nagyok, nagyon élveztem a sétát. Megkerestem a Hartcourt streeten az ULearn School épületét s, ahol az oktatás lesz – a belváros szélén van, egy gyönyörű park, a St. Stephen’s Green mellett.
Alaposan elfáradtam, de azt hiszem, szuper lesz ez a két hét.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.