Dublin, 2019. július 16.







Ma délelőtt a Guinness Sörfőzdében voltam. Kicsit messzebb van a belvárostól, a látnivaló is sok, ezért nem is terveztem mást. Nagyon érdekes volt, a látogatóközpontot a régi sörgyár 8 emeletes épületében alakították ki. A sörfőzés minden lépését végig követte a kiállítás, sőt, a végén mindenki meg is kóstolhatta a világhírű fekete sört. Mindezt a 7. emeleten lévő üvegfalú körpanorámás bárban. Olyan jó volt felülről nézni a várost, és megállapítani, hogy mennyi mindent ismerek már.
A délutáni oktatás kellemes volt. Szeretem Theresa stílusát, és a beszédét is jobban értem. Van némi átfedés az előző héttel, de nem gond, legalább gyakorolunk.
Socrative és a Google Classroom tulajdonképpen egy virtuális osztályterem, ahol a tanár által elkészített feladatsorokat oldhatják meg.
Class Dojo is hasonló, ez inkább a kisebbek számára lehet érdekes, és a szülők is bevonhatók, láthatják a gyerekek teljesítményét.
Iskola után még jól esett sétálni, ezért elindultam a Liffey mentén. Nem messze a Sheraton hoteltől rábukkantam egy pici hugenotta temetőre, amely az 1600-as években létesült. Ezután elsétáltam az EPIC (emigrációs múzeum) felé, de most nem maga a múzeum volt a célom, hanem a Jeanny Johnston vitorlás hajó, amelyen az ír emigránsok utaztak az Újvilágba, illetve a Famine Memorial. Ez utóbbi egy megrázó szoborcsoport, a XIX. század közepén tomboló éhínség miatt emigráló íreknek állít emléket.
Jó zsúfolt nap volt, nagyon elfáradtam, de nem bánom!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.