Dublin, 2019. július 19.


Elérkezett a tanfolyam utolsó napja. Alig hiszem, hogy holnap indulok haza.
Ma még a nyakamba vettem a várost. Elmentem a City Hallba, ami a dublini városháza, és remek történeti kiállítása van amellett, hogy az épület is nagyon szép.
A könyvtár is a mai napra maradt, a múlt héten a közös városi sétán jártunk arra, de mindenképpen meg akartam nézni belülről is. A Yeats kiállítás nagyon érdekes volt, de csak kevés időm maradt rá.
Ma délutánra is maradt néhány érdekes app. A Readtheory elnevezésű a szövegértést fejleszti egyre nehezedő szövegek és feladatok segítségével. Az One Note-ot már ismertem, ez agy Mcrosoftos alkalmazás. A legjobban a Google Arts and Culture tetszett, amelynek segítségével múzeumokban tehetünk virtuális sétát. Rögtön meg is néztük az összes dublini múzeumot.
Ma megkaptuk a tanúsítványt a teljes két hetes tanfolyam elvégzéséről. Nagyon büszke vagyok rá, hogy megcsináltam!!!
Ma volt az utolsó este…sétáltam elmentem még a Temple Barba meg a kedvenc helyeimre. Este bepakoltam mindent. Holnapra még egy utolsó sétát tervezek…megszerettem nagyon Dublint, nagyon jó volt itt…






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.