Dublin, 2019. július 17.


Ha Írország, akkor sör és whiskey!!
A sörgyár megvolt tegnap, ma egy whiskey lepárlóba mentem el. Itt készül a különleges Teeling whiskey. Nemcsak a látogatóknak szánt kiállítás volt érdekes, hanem az is, hogy szakszerű csoportvezetéssel bemehettünk magába az üzembe is, ahol maga az ital készül. Örülök neki hogy eljöttem, sokat megtudtam az írek „nemzeti italának” készítéséről.
Délután az iskolában újabb appokkal ismerkedtünk meg. Az EdPuzzle olyan alkalmazás, amellyel Youtube videókhoz lehet feladatokat készíteni – szerintem érdekes, de inkább középiskolásoknak való.
Az Edmodo a már megismert virtuális osztálytermes app. Nekem a legjobban a Lyrics Training nevű alkalmazás tetszett, ahol slágerek szövegével lehet a nyelvtudást és a szövegértést fejleszteni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.