Dublin, 2019. július 14.


Ma vasárnap van, de nem adtam magamnak szabad napot.
Annyi minden van még, amit látni kellene, ezért minden percet ki akarok használni.
Miután nem volt szervezett programunk, de az egész nap a rendelkezésemre állt, prospektusok, térkép, no meg az internet segítségével kiválasztottam a busszal könnyen elérhető látnivalókat a város környékén.
Délelőtt a Dublin közelében lévő Malahide-ba utaztam el. A gyönyörű középkori kastély az évszázadok során folyamatosan épült, az első lakótorony már az 1100-as években állt. A körötte lévő hatalmas parkkal együtt csodálatos látvány volt.
Délután átmentem Howth-ba, amely a dubliniak kedvelt tengerparti kiránduló helye. Nagyon jó volt a tengerbe messze benyúló mólón sétálni.
Ráadásul csodálatos idő volt, ragyogó napsütés és 22-23 fok. Ez Írországban már valóságos kánikula, és valóban, láttam, ahogy Malahide strandján fürdenek, napoznak az emberek…háát, ezt inkább nem próbáltam ki.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.