Dublin, 2019. július 11.


Már csütörtök van, lassan vége az első hétnek. Egyre otthonosabban mozgok a városban, nagyon jól érzem itt magam.
Délelőtt elmentem az archeológiai múzeumba. Az ír lápvidéken talált múmiákról már hallottam korábban, most láthattam is őket…Érdekes volt a teljes kiállítás, különösen a viking és kora középkori emlékek voltak lenyűgözőek.
A suliban ma izgalmas feladatot kaptunk: Philip csoportokra osztott minket, és egy rövid videofilmet kellett készítenünk. Először ki kellett találnunk a témát, majd filmezni, utána vágni, szerkeszteni, zenét illeszteni alá.  Nagyjából 2 óra alatt készítettük el humoros kisfilmünket, amelyben azt mutattuk be, hogy az első tanítási napon hogyan kerestük és találtuk meg az iskolánk épületét. Jó hangulatú munka volt, ezzel el is ment az egész délután.
Este színházban voltam!! A világhírű Riverdance együttes Dublinban lépett fel, és egy magyar csoporttársammal úgy döntöttünk, hogy ezt nem hagyhatjuk ki. Jól tettük! Az ír zenét és táncot egyébként is szeretem, mindezt pedig élőben látni óriási élmény volt.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.