Dublin, 2019. július 12.


Vége az első hétnek… Délelőtt elmentem a Dubliniaba, ez a főváros egyik nevezetessége. Panoptikum-szerűen, életképeken keresztül mutatja be Dublin történetét egészen a vikingek megérkezésétől a legújabb korok eseményeiig. Nekem nagyon tetszett, néha hihetetlenül életszerű volt.
Ezután átsétáltam a másik kihagyhatatlan nevezetességbe, a St. Patrick székesegyházba. A templomot az 1090-es években kezdték építeni, azon a helyen, ahol Szent Patrik keresztény hitre térítette az íreket. Monumentális, lenyűgöző épület. Megnéztem Szent Patrik sírkövét, Jonathan Swift síremlékét és szószékét is.
Az iskolába a megszokottnál is nagyobb izgalommal mentem: a bemutatkozó prezentációk a hét során folyamatosan zajlottak, és én még nem kerültem sorra. Bár szépen felkészültem, azért a nyelvi hiányosságaim miatt tartottam ettől a feladattól. Szerencsére kár volt aggódnom, a csoporttársaim nagyon kedvesen fogadták a bemutatómat, és azt mondták, hogy minden tökéletesen értettek.
A délután további részében a csoportok bemutatták az előző nap elkészült filmeket – remekül szórakoztunk. Megkapták a tanúsítványt a tanfolyam elvégzéséről azok, akik csak egy hétre jöttek, és közös csoportkép is készült. Órák után még egy kis kötetlen beszélgetésre, búcsúzkodásra közösen beültünk egy közeli pubba…szép este volt.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dublin, 2019. július 14.

Dublin, 2019. július 9.

Dublin, 2019. július 17.